vineri, mai 29

SA EMIGRAM CU TOTII...(astia carora ne mai pasa)

Chiar ca, pe bune, de la o vreme ma gandesc sa emigrez....Sa las totul balta si sa incep o viata noua si altfel undeva mai departe de aici.De ce? Pentru ca nu sunt o buna "patrioata", sau nu sunt patrioata de loc,pentru ca m-am saturat de atata grosolanie oriunde intorc capul, pt ca m-am saturat ca in fiecare zi sa imi creez o lume numai a mea pt a nu o mai vedea pe cea in care traiesc, pt ca m-am saturat sa deschid televizorul si sa vad numai "nume mari" in tara asta care ne-au invadat pur si simplu toate canalele tv, si oricat ai vrea sa te opresti la unul din posturile romanesti atunci cand butonezi telecomanda tot pe "Animal Planet" nimeresti. stiu, nu e un subiect nou, sunt multi care gandesc ca mine, am prieteni care traiesc la fel de dezgustati in aceasta societate care ne minte in fiecare zi ca se emancipeaza, dar de fapt nu se intampla nimic.Oamenii sunt din ce in ce mai aroganti, mai rai, mai putin umani as putea spune.Nici nu prea stiu cam dupa ce alerga...viata e atat de scurta, nu luam din ea nimic, decat tot ceea ce ne incarca spiritu.Am putea fi un pic mai atenti la acest aspect...Asa ca, oameni buni, cei care mai credeti in altceva decat ce ne invata societatea sa fim, haideti sa emigram.Unde?Nu stiu, undeva unde sa ne traim vietile linistit departe de "sexy-brailence", "monici",ipocrizie, injuraturi pe strada, scandaluri la televizor s.a.m.d Sa ne facem bagajele si sa ne incolonam cate doi spre aeroport (acum avem low cost-uri multe).Credeti ca am fi multi?Nu stiu, in tot cazul cei care vor ramane vor trai mult mai fericiti fara noi, dar si noi fara ei.Asa ca ...sa emigram.Eu stiu sigur unde m-as duce, poate chiar o voi face in viitorul apropiat.Voi ce ziceti?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu