duminică, aprilie 11

..today is the first day of the rest of my life..

Exact asa cum imi promiteam acum ceva timp in urma am reusit sa-mi construiesc o viata , o alta viata intr-o alta tara...locuiesc pe o insula, foarte frumoasa, unii i-ar spune "insula fericirii", altii "insula iubirii"...eu i-as spune insula care m-a invatat sa traiesc altfel decat eram obisnuita.Acum traiesc o viata linistita, e ca si cum noi doua (insula si eu):))ne cunoastem de-o viata :)imi place clima, imi place mancarea, casa unde locuiesc, marea, de fapt nu stiu daca e ceva ce nu-mi place.in schimb sunt doua lucruri care imi lipsesc foarte mult ca totul sa fie perfect, unul este muzica (dar sigur am sa ma ocup de acest aspect curand), altul...prefer sa-l tin pentru mine si nu stiu daca am sa-l mai pot recupera vreodata...Aceste doua lucruri m-ar face sa spun pe loc ca intr-adevar aici este insula "fericirii"In rest viata merge inainte!!!and today is the first day of the rest of my life!

Un comentariu:

  1. Buna Cata! Ma bucur pentru tine, sincer. Nu ma cunosti, insa o sa iti expli de unde ... vorba vine... te cunosc. Sunt din Caransebes, un orasel din vestul tarii, Cara Severin, unde tu si colega ta de trupa , ati avut un concert la o sarbatoare a orasului. Am ramas impresionat de voi. Nu credeam ca sunteti asa de talentate! Sincer! Felicitarile mele. Deaceea am indraznit sa iti scriu pe blog,sper sa nu te superi. Inca o data , Iti urez tot binele din lume si... sper ca nu te-ai despartit de muzica!?!? De fapt... nucred ca ai putea....face parte din tine! Bafta in continuare. Cu stima, un fan.

    RăspundețiȘtergere